loading...

نفسک سایت تفریحی

                                      برای دیدن جک های خفن و جدید امروز به ادامه مطلب

آخرین ارسال های انجمن
FARHAD بازدید : 141 نظرات (3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن جک های خفن و جدید امروز به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

درضمن نظر فراموش نشه!!!چشمک

پسر : ديگه خسته شدم ما بايد جدا بشيم
دختر: چراا!!؟
پسر: چون به چيزاي مسخره گير ميدي سارا
  دختر: من كه سارا نيستم الهامم
پسر : بفرما، ديدي گفتمخنثی

***

***

***

***

میدونید برگ چغندر به کی میگن؟؟
به اونی که میاد اینجا جک ها رو میخونه کلی میخنده اونوقت یه نظر کوچولو نمیده!!.





جزوه برگ چغندر ها نباشید اگه نیستید نظر بده.چشمک

***

***

***

***

پیداشدن کارت شارژ ایرانسل توی جیب مرد متاهلی که خط همراه اول داره،
.
.
.
.
.
.
.

مثل کشف ۱۰کیلو تریاکه توی ماشین یه قاچاقچی …….
حکمش اعدامه… اعدام!از خود راضی

***

***

***

***

دختره رو دیروز عصر ادد کردم توی لاین
یک ساعت خیلی محترمانه و رسمی باهاش چت کردم . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
عصری پیام داده " آقایی میخوام برم آرایشگاه ، اجازه میدی؟ "
بنظرتون چیکار کنم ؟؟مژه

***

***

***

***

یه بار شبیه فیلما جوگیر شدم
به اولین تاکسی گفتم آقا دربست؟!
وسط راه گفت کرایه ات میشه ۴۰ هزار تومن!!
فهمیدم غلط زیادی کردم!
خودمو از ماشین پرت کردم تو خیابون
تا الان ۳۹/۵۰۰ خرج بیمارستانم شده
بازم خدا رو شکر ۵۰۰ تومن سود کردم!!!نیشخند

***

***

***

***

رفتم باغ وحش. از مسئولش پرسیدم قفس خرسا کجاست؟
گفت بازدیدکننده هستید؟







گفتم نه از اقوامشون هستم داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی عرض کنم...ابرو

***

***

***

***

یارومیره تو چین راننده ی تاکسی میشه










هرکی براش دست بلند میکنه میگه شوخی نکن دیگه
تورو الان رسوندمنیشخند

***

***

***

***

دو تا خلافکار حرفه ای با هم ازدواج میکنن بچشون دزد نمیشه.........
حالا میپرسید چرا؟؟؟؟؟
.
.
.
یادتون رفته..منفی در منفی مثبت...
من برم به کشفیات دیگم برسمنیشخند

***

***

***

***

قدم زدن زير بارون برا بچه خشکلاااااس!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ما زير باروون مووهامون فر ميشه ،عين بره ناقلا ميشيم کسي نگامون نميکنه.....
ديگه مجبوريم جلو شومينه که ندارييييم جلو بخاري نفتي بشينيمو… قهوه که بازم نداريييييم... شلغم بزنيم زبان

***

***

***

***

یه چیزی هست که تواکثر خونه های هر ایرانی هست







یه مشما پراز مشمانیشخند

***

***

***

***

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﭼﺮﺍ ﻭﺍﮔﻦ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧﺮ ﻣﺘﺮﻭ ﺯﻧﻮﻧﻪ
ﺍﺳﺖ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺼﺎﺩﻑ، ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻴﻤﻪ
ﻧﺼﻒ ﺩﻳﻪ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ!
ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﺪ؟از خود راضی

***

***

***

***

با دو دسته از آدما هیچ وقت بحث نکن..



یکی کسایی که شبکه چهار نگاه میکنن
یکی کسایی که شلوار پارچه ای رو با کتونی میپوشن.!!.
.
.
. اینا هیچی برا از دست دادن ندارنزبان

***

***

***

***

ﺻﻔﺤﻪ گوشیمو ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺮﺩﻡ ﺧﺪﺍﺷﺎﻫﺪﻩ ﺍﻧﮕﺎﺭ
ﻫﻤﺘﻮﻥ ﺭﻓﺘﻴﻦ ﺣﻤﻮﻡ !!
.
.
.
.

.
.
.
.
ﻋﺎﻓﻴﺖ ﺑﺎﺷﻪ !!چه خوشگل شدیننیشخند

***

***

***

***

فقط در زبان فارسی میشه۱۹تافعل باهم گفت.

داشتم
میرفتم
دیدم
گرفت
نشست
گفتم
بذار
بپرسم
ببینم
میاد
نمیاد
دیدم
میگه
نمیخوام
بیام
بذار
برم
بگیرم
بخوابم

نه فاعلی نه مفعولی نه قیدی نه صفتی!
یکی بخواد اینو به خارجی ترجمه کنه تسمه تایم پاره میکنه...قهقههخنده

*******************

منتظر مطالب بعدی ما باشید!!!!چشمک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط معین در تاریخ 1394/05/28 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخ دمت گرم خندوندیمون شکلک
پاسخ : فرهاد:خواهش میکنم عزیزم هدف ما آوردن خنده روی لب های شماست.

این نظر توسط در تاریخ 1394/05/28 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک نظیر نداشت فقط یکم کف گرگی کم داشت خخخ
پاسخ : خخخخخخخخخخ بعله بعلهشکلکشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/05/28 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

خخخ واقعا عالــــــی بود


,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸لایک,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸
پاسخ : فرهاد: خواهش میکنم عزیز در خدمتیم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
(به نام یزدان پاک) خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟