loading...

نفسک سایت تفریحی

متن چت یک اقا پسر با یک دختر خانوم (فقط بخندید)

آخرین ارسال های انجمن
هلن ناز بازدید : 148 نظرات (10)

 

(خنده دار هست و باید بخندید اما نتیجه اخلاقی یادتون نره)

ادامه مطالب چت کردن یک پسر و یک دختر در یاهو مسنجر رو میزارم

واقعا بخونین اخر خنده اس

نظر فراموش نشه فقط

پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟
دختر: سلام. خواهش می کنم.? asl plz
پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟
دختر‌ : تهران/نازنین/۲۲
پسر : اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنینه.
دختر: مرسی!شما مجردین؟

پسر : بله. شما چی؟ازدواج کردین؟

دختر : نه. منم مجردم. راستی تحصیلاتتون چیه؟
پسر : من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT اَمِریکا دارم. شما چی؟
دختر : من فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سُربن فرانسه هستم.
پسر : wow چه عالی!واقعا از آشناییتون خوشحالم.
دختر : مرسی. منم همین طور. راستی شما کجای تهران هستین؟
پسر: من بچه تجریشم. شما چی؟
دختر : ما هم خونمون اونجاس. شما کجای تجریش می شینین؟
پسر : خیابون دربند. شما چی؟
دختر : خیابون دربند؟ کجای خیابون دربند؟
پسر : خیابون دربند. خیابون…… کوچه……پلاک….شما چی؟
دختر : اسم فامیلی شما چیه؟
پسر : من؟ حسینی! چطور؟
دختر : چی؟وحید تویی؟ خجالت نمی کشی چت می کنی؟تو که گفتی امروز با زنت می خوای بری قسطای عقب مونده خونه رو بدی.!مکانیکی رو ول کردی نشستی چت می کنی؟
پسر : اِ عمه ملوک شمائین؟چرا از اول نگفتین؟راستش! راستش!دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده…. آخه می دونین………..
دختر : راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای توی چت میدی؟می دونم به فریده چی بگم!
پسر : عمه جان ! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین!اگه بفهمه پوستمو میکّنه!عوضش منم به عمو فریبرز چیزی نمی گم!
دختر :‌ او و و و م خب! باشه چیزی بهش نمیگم. دیگه اسم فریبرزو نیاریا! راستی من باید برم عمو فریبرزت اومد. بای
پسر : باشه عمه ملوک! بای……
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهربون در تاریخ 1394/06/03 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

خخ راستی صب کن بگم چرا این قد بهت میگم امیر .. اخه چن روز پیش این امیر بدجوری سره کارم گذاشت .. من فیک کردم تو فرهاد کله پوکی ک دارم باهاش حرف میزنم ادرس وبمو دادم بیاد پشتیبانی .. بعد یهووو گف من فرهاد نیسم .. منم هنو فک کردم سره کارم ..

حالا تو امیری یا فرهاد />دعا کن دستم بهتون نرسه ...
پاسخ : سلام مهربون

فرهادم خواهر گرامی شوتت میکنمااا !!! خخخخخخخخ
پاسخ : نیکو: هنوز اول راهی اگر تو بتونی هویت اینا رو بشناسی شاهکار کردی
خودتم نفهمیدم کی به کیه خخخخخ

این نظر توسط مهربون در تاریخ 1394/06/03 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

soheyla22rad@gmail.com
سپاس از همراهی گرمت فرهاد کله پووک . شکلک
پاسخ : سلام مهری خخخ
اوکی برات شمارشونو ارسال کردم بگو فرهاد گفته همه توضیحات رو بدید
خواهش میکنم در خدمتیم کله پوک خخخ.
خبر های خوشی در راه است...

این نظر توسط مهربون در تاریخ 1394/06/03 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

ببخشید ک همش اینجا مزاحم میشم .. این سناتور بوق وبشو حذف کرده نیدونم یا برا من باز نمیشه .. اگه بازم باایشون در ارتباط هستین بگین من کار واجبی دارم باهاشون جون هر کی دوس داره یه کاری بکنه من کارش دارم ...


هووی امیر یادت نره بهش بگیاااا من کارش دارم .. ممنونشکلک
پاسخ : سلام مهربون بنده فرهاد هستم که باهاتون صحبت میکنم

سناتور وبلاگشون رو حذف نکردن بلاگفا مشکل داره!!!

بنده هم به طور مستقیم باهاشون در ارتباط نیستم شما اگر میتونین با مریم معاون تماس بگیرین کمکتون میکنن هم در مورد اوضاع هم برای تماس با سناتور!!!!

اگر شمارشونو ندارید یک جیمیل از خودتون به من بدید براتون شمارشون رو ارسال کنم ادرس جیمیل یا ایمیلتون رو بنویسید تو متن نظر به صورت خصوصی ارسال کنید!!! باتشکر خدانگهدار.
پاسخ : نیکو:فرهاد به تمامی سوالات شما ج خواهد داد حتی اگر سوالی بی مربوط پرسیدید بازم منتظر ج باشید
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ : امیرر: خخخخخ فرهاد با ج های متفاوت در تمام امور مشارکت خواهد کرد
پاسخ : فرهاد : خخخخخخخخخ یه وقت حسودیتون نشه

این نظر توسط مهربون در تاریخ 1394/06/03 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

پوووف مریم کجا بود ؟؟؟؟؟؟
وبلاگمم ک کلا پوکید ..... امیروک اگه بازم با سناتور حرفیدی بگو کلا وبلاگش پوکید چ جوری در ارتباط باشم ؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : سلام مهربون
من فرهاد هستم کله پوک خخخخخ
بلاگفا مشکل داره قطع و وصل میشه همه وبلاگ های بلاگفا قطع شده!!!

این نظر توسط مهربون در تاریخ 1394/06/02 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

الان کی اینجایه ک انلاینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیکویی یا فرهاد ؟؟؟؟؟؟میگم میدونم اینجا ربطی به هلن نداره اما نمیدونین هلن چی شده ؟
پاسخ : فرهاد هستم مهربون - فعلا صبر کنید هیچ خبر قطعی فعلا در دسترس نیست
پاسخ : سلام مهربون امشبب تونستم اطلاعاتی بدست بیارم و با سناتور صحبت کنم ایشون همه چی رو توضیح دادن با مریم در ارتباط باشین بهتون میگن تشکر.

این نظر توسط مهربون در تاریخ 1394/06/02 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

اعع وب من نه عشقولانس نه مزخرف .
اسمش روشه بانوی هلن ...درباره هلنه شکلک
اصن نیا رات نمیدم . بچه پرروو
پاسخ : بعله بعله خخخخخخشکلک

این نظر توسط مهربون در تاریخ 1394/06/02 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

همشهری فرهاد درد نمیخایی بری وب من .. اقا دقت کردین هلن تعطیل شده همه میان اینجا نظر میدن ؟
خخخخخ من همی الان به این نتیجه ارزنده دست یافتم شکلک
پاسخ : سلام همشهری کپک من: شرمنده ها ولی اخه من به این وبای خاله زنک بازی و عاشقونه متعصب سر نمیزنم شکلک چیکار کنم دیگه شوتم نکن اخلاقم اینجوریه!!!شکلک
چقدر باهوشی تو دختر بپا ندزدنت خخخخخشکلک
و در پایان مگه بده؟ چش نداری پیش رفت اینجارو ببینی؟ خخخخخخخ هاااااان؟ خخخخ
اوه یه طومار نوشتم هههههه بیکاریه دیگه هلن نیست باتشکر تیم مدیریتی هلن نازشکلک

این نظر توسط بانوی هلن در تاریخ 1394/06/01 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

امیر ضد حال نزن خخخ
الکی بخند ..
اع زشته . شکلک
پاسخ : فرهاد : خخخخخخخخخخ از دست تو همشهری

این نظر توسط امیرررر در تاریخ 1394/05/31 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

چقدر بی مزه بود خخخخخخخ خب چیکار کنم همچین گفتی اخر خندس که... خهخهخهخهخه
پاسخ : امیررر: امیرررر خخ ن قشنگ بود توجه کن

این نظر توسط بانوی هلن در تاریخ 1394/05/31 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخ.. خیلی باحال بود لاایک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
(به نام یزدان پاک) خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟