loading...

نفسک سایت تفریحی

                     لازم نیست با حرف هایت احساساتت را به من منتقل کنی!!!!  گرمیه دستهایت  جای همه ی نا گفته هارا پر میکند .

آخرین ارسال های انجمن
amirrr بازدید : 129 نظرات (3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

لازم نیست با حرف هایت احساساتت را به من منتقل کنی!!!!

 گرمیه دستهایت  جای همه ی نا گفته هارا پر میکند ......

خوبی های دنیای من در تو خلاصه شده است

آرامشی به من میدهی که تا به حال آن را حس نکردم ..........

همین آرامش کافی ست تا دلم را گرم نگه داری...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خادم در تاریخ 1394/06/03 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

امام زاده بیژن و منیژه هههه
پاسخ : بعله بعله موفق باشید...شکلکشکلک

این نظر توسط خادم در تاریخ 1394/06/03 و 2:11 دقیقه ارسال شده است

ام ام خخخخخ فک کنم شما در همین حد باشین برای این پست های زیبا که فقط شکلک بتونین بدین شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نیکو: ام ام وقتی شکلک میده بدون دنیایی حرف داشته که نخواسته بزنه خخخخخ
پاسخ : ام ام نظرت قابل احترامه!!! به هرحال همه که از عشق و عاشقی خوششون نمیاد خخخخخخ
راستی یه سوال هست که خیلی ذهنمو در گیر کرده خادم جان خادم کدوم امام زاده ای؟ هههههههه

این نظر توسط ام ام در تاریخ 1394/06/02 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

فقط یه شکلک میتونم بکار ببرم و اونم اینه خخخخخ شکلک
پاسخ : امیر:خخخخخخخخخ مگه چیزه دیگه هم بلدی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
(به نام یزدان پاک) خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟