loading...

نفسک سایت تفریحی

هلن ناز سایت تفریحی جامع شامل،مذهبی،اخبار،عشق،اس ام اس،سرگرمی،طنز ،جوک ...

آخرین ارسال های انجمن
هلن ناز بازدید : 43 نظرات (0)
 
آيت الله بهجت

کمتر کسی پیدا می شود که زندگی بر وفق مراد او باشد. هرگونه عیش و نوش دنیا، با هزار تلخی و نیش همراه است! اگر کسی دنیا را این گونه پذیرفت و شناخت، در برابر ناگواری ها و بدی‌ ها کمتر ناراحت می‌شود؛ زیرا از دنیا بیش از این که خانه‌ بلا است، انتظار نخواهد داشت.

آيت الله بهجت

هلن ناز بازدید : 37 نظرات (0)
 
آيت الله بهجت

مظلومیت ِ امیر المؤمنین علی علیه السلام،مظلومیـّت ِ « بـشـر » تـا روز قـیـامـتــــ است.مناسب هست همانند مجالس عزاداری برای سیدالشهداء،مجالس عزاداری بـرای امـیــرالمــؤمــنــیـــن هـم بـرپـا گـردد.
« اگر آنجا غصب نمی شد ، عاشورا هم پیدا نمی شد .. ».

آيت الله بهجت

هلن ناز بازدید : 52 نظرات (0)
 
آیت الله بهجت

 ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﻋﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻌﺠﯿﻞ ﺩﺭ ﻓﺮﺝ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪﯼ ﺍﺭﻭﺍﺣﻨﺎﻓﺪﺍﻩ ﺩﻋﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻘﺎﯼ ﺍﯾﻤـﺎﻥ ﻭ ﺛﺒﺎﺕ ﻗﺪﻡ ﺩﺭ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻭ ﻋﺪﻡ ﺍﻧﮑـﺎﺭ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺗﺎ ﻇﻬﻮﺭ ﺍﻭ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .ﮐﻮﻓﯿﺎﻥ ﻫﻢ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ (ﻉ) ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻣﺪﻥ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ " ﺗﻌﺠﯿﻞ" ﮐـﺮﺩﻧﺪ؛ ﺍﻣـﺎ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﺴﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ، ﺩﺭ ﻭﻗﺖ ﻭﻗﺘﺶ، ﺍﻣﺎﻡ ( ﻉ) ﺭﺍ ﻓﺮﻭﺧﺘﻨﺪ !

آیت الله بهجت

هلن ناز بازدید : 44 نظرات (0)
 
آيت الله بهجت

ای کاش می‌نشستیم و درباره این که حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام چه وقت ظهور می‌کند، باهم گفت‌و‌گو می‌کردیم، تا حداقل از منتظرین فرج باشیم. اشخاصی را می‌خواهند که تنها برای آن حضرت باشند. کسانی منتظر فرج هستند که برای خدا و در راه خدا منتظر آن حضرت باشند، نه برای برآوردن حاجات شخصی خود. چرا ما حداقل مانند نصاری که در مواقع تحیر با انجیل ارتباط دارند، با آن حضرت ارتباط برقرار نمی‌کنیم؟

آيت الله بهجت

هلن ناز بازدید : 43 نظرات (0)
 
آيت الله بهجت

تکان میخوری بگو یا صاحب الزمان،

می نشینی بگو یا صاحب الزمان،

برمیخیزی بگو یا صاحب الزمان،

صبح که از خواب بیدار میشوی مؤدب بایست و صبحت را با سلام به امام زمانت شروع کن و بگو آقا جان دستم به دامانت خودت یاری ام کن،

شب که میخواهی بخوابی اول دست به سینه بگذار و بگو"السلام علیک یا صاحب الزمان"بعد بخواب.

شب و روزت را به یاد محبوب سر کن که اگر اینطور شد,شیطان دیگر در زندگی تو جایگاهی ندارد،دیگر نمیتوانی گناه کنی،دیگر تمام وقت بیمه امام زمانی...

و خود امیرالمؤمنین(ع) فرموده است: که در حیرت دوران غیبت فقط کسانی بر دین خود ثابت قدم می مانند که با روح یقین مباشر و با مولا و صاحب خود مأنوس باشن.

هلن ناز بازدید : 47 نظرات (0)
 
زندگینامه امام زمان حضرت مهدی عج

آخرین امام شیعیان در پانزدهم ماه شعبان 255 ق، علی رغم مراقبت های ویژه مأموران حکومت عباسی، در خانه امام عسکری علیه السلام چشم به جهان گشودند. تولد مخفیانه آن حضرت بی شباهت به تولد حضرت موسی علیه السلام و حضرت ابراهیم خلیل علیه السلام نیست. برای خوندن بیشتر به ادامه مطلب بروید

هلن ناز بازدید : 40 نظرات (0)
 
حضرت مهدی

حكما و فلاسفه گفته‏ اند بهترین دلیل بر امكان هر چیزى، واقع شدن آن چیز است. همین كه طول عمر در میان پیشینیان روى داده و تاریخ، افراد زیادى را به ما نشان مى‏دهد كه عمرى دراز داشته ‏اند، خود دلیل روشنى است بر اینكه طول عمر، از دیدگاه عقل، امرى ممكن اس

بیشتر بخوانید در ادامه مطلب

هلن ناز بازدید : 34 نظرات (0)

در روزگاری که برخی بر سر القاب و منصب همدیگر را تکه تکه می‌کنند وجود افرادی چون آیت الله بهجت و داستان زندگی ایشان برای انسان جای تعجب است.

 

به گزارش مفتاح 24، چه کرامتی، چه سلوکی و چه جهاد با نفسی از این عظیم‌تر که در تمام طول سلوک تنها در موارد معدودی کلمه"من" را به کار برد در حالی که اگر هر کسی فقط و فقط در ظاهر جملاتی که به کار می‌برد و یا می‌نویسد اندکی دقت کند تعداد من‌ها سر به آسمان می‌گذارد.

 

حجت الاسلام روحی تعریف می‌کند:

خیلی از داستان‌هایی که آیت الله بهجت نقل می‌کردند که یک آقایی این چنین بود، خودشان را داشتند می‌گفتند. دوستان می‌گفتند: این خودش است. می‌گفتم: نه، دلیلی ندارد. تا اینکه شاید سی سال گذشت و از یک قضیه‌ای که اغلب آن را نقل می‌کردند به صحت این مطلب پی بردیم.

 

ایشان بارها می‌فرمودند: آن آقا در مورد جن چنین گفته. تا یک بار بچه‌های کوچک کتابی خوانده بودند و خیلی از جن وحشت کرده بودند. ایشان به بچه‌ها فرمودند: بیایید با شما کار دارم. من هم رفتم طرف دیگری و می‌خواستم مراقبت کنم که چه کار می‌خواهند بکنند آقا. دیدم به آن‌ها فرمودند: جن ترس ندارد، آن‌ها کاری به مومن ندارند. حالا کسی که سی سال می‌گفت یک آقایی، به این بچه‌های کوچک می‌گفتند: "من خودم وارد منزلی شدم(منزل عمویشان در کربلا) خواستم بروم داخل اتاق، صاحبخانه گفت: آن‌جا نرو جن دارد. گفتم: باشد به من کاری ندارند. رفتم داخل اتاق دراز کشیدم، عمامه‌ام را پهلوی خودم گذاشتم و عبایم را روی سرم کشیدم. پاسی از شب که گذشت، صدای پای آن‌ها را بیرون در اتاق می‌شنیدم. یک دفعه احساس کردم که یکی از این پاها به در اتاق نزدیک شد. از پنجره خودش را بالا کشید و داخل اتاق را نگاه کرد. دید که من اینجا خوابیدم. عمامه‌ام کنارم است. رفت به آن‌ها گفت: این لشکر خداست."

 

عصر از ایشان پرسیدم آقا، آن شخص حرف جن را چه طوری متوجه شد؟ فرمود: آخر آن جمله‌اش این بود: هذا خیل الله. سی سال به ما در خانه می‌گفتند: یک آقایی بود.

برگرفته شده از کتاب: عبد خدا محمد تقی بهجت(ره)

شادی ارواح طیبه شهدا و مومنان صلوات.

 

منبع: مفتاح24

هلن ناز بازدید : 34 نظرات (0)

از حضرت آیت‌الله سید علی آقای قاضی طباطبایی رحمه الله علیه که به دیدار امام زمان(عج) مشرف شده بودند، پرسیدند که آیا می شود در دوره غیبت کبرا به محضر امام زمان(عج) تشرف یافت؟ 

ایشان فرمودند: کور است چشمی که در هر صبح در اولین نگاه چشمش به امام زمان(عج) نیافتد.

ایشان بیش از هر چیز بر"انس شبانه روزی با قرآن" و "توسل به حضرت اباعبدا... الحسین (ع)" تاکید می‌ورزیدند و می‌فرمودند: به هر جا که رسیده‌ام، در سایه تمسک به قرآن و توسل به حضرت اباعبدا... الحسین(ع) رسیده ام.

منبع: هاشمیان، دریای عرفان(شرح احوال آیت ا... قاضی اعلی ا... مقامه).

هلن ناز بازدید : 36 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله بهجت رحمه‌الله علیه فرمودند: در گرفتاری‌ها باید قدم به قدم به دفتر شرع نگاه کنیم، هر کجا دیدیم واضح و آشکار است، پیش برویم، در موارد شبهه‌ناک و تاریک، خودداری و توقف کنیم.

 

منبع: مفتاح24

هلن ناز بازدید : 29 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(دام عزه) می‌فرمایند: دعا، ذکر و نماز وقتی بی‌توجه تکرار می‌شود قساوت می آورد! چرا؟ چون در حال نماز حضور قلب نداریم، توجه ندارم، این نماز یا باتوجه است که مایه رقت و قرب و لطافت و صفاست یا بی‌توجه است که آن وقت باعث قساوت قلب خواهد شد.(87/8/15)

تعداد صفحات : 71

درباره ما
Profile Pic
(به نام یزدان پاک) خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟