loading...

نفسک سایت تفریحی

 اس ام اس های سنگین ، نیش دار و تیکه دار   ۱تنهام گذاشتو رفت باخودم گفتم برگرده منت کشی کنه الکی میگم نمیخوامت چند روز بعد اومد یه چیزی رو تو دستاش قایم کرده بود گفتم حتما واسم کادو خریده

آخرین ارسال های انجمن
ads بازدید : 72 نظرات (0)

 اس ام اس های سنگین ، نیش دار و تیکه دار

 

۱تنهام گذاشتو رفت
باخودم گفتم برگرده منت کشی کنه الکی میگم نمیخوامت
چند روز بعد اومد یه چیزی رو تو دستاش قایم کرده بود
گفتم حتما واسم کادو خریده
ناز کردمو گفتم نمیخو.امت گفت چه بهتر.بگیر کارت عروسیمه

 

هم اکتون ادامه مطلب

 اس ام اس های سنگین ، نیش دار و تیکه دار

 

۱تنهام گذاشتو رفت
باخودم گفتم برگرده منت کشی کنه الکی میگم نمیخوامت
چند روز بعد اومد یه چیزی رو تو دستاش قایم کرده بود
گفتم حتما واسم کادو خریده
ناز کردمو گفتم نمیخو.امت گفت چه بهتر.بگیر کارت عروسیمه
.
.
.
۲٫سکوت و صبوری ام را به پای ضعف و بی کسی ام نگذار، دلم پایبند چیزهایی ست که “شعور” تو آنها را نــــمیفهمد… فهمیدی؟؟
.
.
.
۳٫تــــنها که میشوند…بر میگردند! وقتی برگشتند تنها لایق یک کلمه اند… هـــری…
.
.
.
۴٫از تکه تکه چیزهایی که مرا به یاد تو می اندازد متــــــنفرم خودت که دیگر هیچ…
.

.
5.جدیدأ اسم خیانت شده یه اشتباه
 که باید ببخشى و فراموش کنى
وگرنه محـــکوم میشى به کیــــنه اى بودن…
.
اس ام اس های تیکه دار
.
۶٫آدامسمو با اون همه”شـــیک” بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم لــــه میکنم…تو که دیگه جای خود داری!
.
.
.
۷٫ﺍﺣـــــــــﺘــﺮﺍﻡ ﺑﻪ ﺑﻌـــﻀﯿﺎ “ﻣﺴﺘﺤﺐ” ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ….
ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ
“ﻭﺍﺟـــﺐ”
.
.
.
۸٫کودکی هایم را ببخش؛
من بزرگ نمی شوم؛
نه اینکه نخواهم بزرگ شوم
که در من بزرگی؛ مفهومی است دست نیافتنی؛
دوست من کودکی هایم را بر من ببخش …
.
.
.
۹٫با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست
در عفو لذتی است که در انتقام نیست
.
.
.
۱۰٫اگر با گذشت کردن، کسی کوچک می شد،
خدا تا این اندازه بزرگ نبود!
.
.
.
۱۱٫سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار …
دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید
.
.
.
۱۲٫جلوی کوه داد بزنی “محبت” بر میگردد “محبت” !
تو از سنگم کمتری ؟
.
اس ام اس های نیش دار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
(به نام یزدان پاک) خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟