loading...

نفسک سایت تفریحی

هلن ناز سایت تفریحی جامع شامل،مذهبی،اخبار،عشق،اس ام اس،سرگرمی،طنز ،جوک ...

آخرین ارسال های انجمن
هلن ناز بازدید : 50 نظرات (0)

کشف و اخطار به هواپیماهای جاسوسی دشمن


دنیای مجازی: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: اخطارهای بیشماری حتی به هواپیماهای آواکس آمریکایی که در فضای عراق و حاشیه‌ آزاد خلیج فارس پرواز می‌کردند، داده‌ایم.

دنیای مجازی:کشف و اخطار به هواپیماهای جاسوسی دشمن

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفتگو با فارس، در خصوص مقابله پدافند هوایی با هواپیماهای جاسوسی در جنگ الکترونیک گفت: ما در 10 سال اخیر اخطارهای بیشماری حتی به هواپیماهای آواکس آمریکایی که در فضای عراق و حاشیه‌های آزاد خلیج فارس پرواز می‌کردند، داده‌ایم.

وی افزود: پرواز این هواپیمای آواکس با آن همه پیچیدگی بعضاً از قوانین بین‌المللی و صنعت هواپیمایی تخطی می‌کرد و اگر نزدیک می‌شد ما بلافاصله به آن اخطار می‌دادیم.

دستیابی به توان منهدم کردن GPSها


اسماعیلی ادامه داد: سامانه‌های پیچیده‌ای بر روی آواکس‌ها نصب است اما اگر قرار باشد یک هواپیمای جنگ الکترونیک مثل هواپیمای E3C، جنگ الکترونیک عظیمی در همه طیف‌ها انجام دهد، نمی‌تواند موفق باشد چون خودش هم باید پرواز کند و رادارش در طیفی روشن باشد، پس طبیعتا اگر در همه طیف‌ها هم بخواهد جنگ الکترونیک انجام بدهد محکوم به افتادن است و اگر بخواهد سامانه GPS را از کار بیاندازد و از ماهواره استفاده نکند طبیعتا خودش هم محکوم به گمراه شدن است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه ما در برابر جنگ الکترونیک دشمن هم از سیستم استفاده می‌کنیم و هم از خنثی‌سازی، اظهار داشت: ما امروز GPS Jammer هایی داریم که خیلی راحت می‌تواند سامانه‌های GPS را منهدم کنند.

رهگیری هواپیمای رادارگریز و سرنشین‌دار آمریکایی در آبهای جنوب

اسماعیلی با اشاره به توان بالای این قرارگاه در تأمین امنیت فضای کشور و مقابله با هواپیماهای جاسوسی دشمن، به کشف هواپیماهای جاسوسی آمریکا توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در رزمایش ولایت نیروی دریایی ارتش در سال 89 اشاره کرد و گفت: دو فروند هواپیمای جاسوسی سرنشین‌دار آمریکایی که کاملاً رادارگریز هستند، قصد نزدیکی به مرزهای ایران را داشتند که در 12 مایلی مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به هر 2 هواپیما در موقعیت و نقطه‌ای که بودند، توسط رادار جاسک، چابهار و بندرعباس اخطار هوایی داده می‌شود و آنها بلافاصله منطقه را ترک می‌کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه این هواپیماها توسط سامانه‌های راداری غیرقابل کشف هستند و پیچیدگی خاصی دارند، تصریح کرد: این هواپیماها حتی از لحظه پرواز از باند فرودگاه یا عرشه ناو به هیچ عنوان تماس رادیویی ندارند و در سکوت رادیویی حرکت می‌کنند که کشف نشوند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: اینها هواپیماهای جاسوسی هستند که به مرزهای یک کشور نزدیک می‌شوند و بعضاً اگر سامانه‌های دفاعی آن کشور آگاه و هوشیار نباشند ممکن است ورود کنند و فضا را شکسته و اطلاعاتی که می‌خواهند، کسب کنند.

وی تأکید کرد: ما به کمک سامانه‌های راداری و شنود الکترونیکی توامان یعنی سیستم اکتیو و پسیو، تا به حال اجازه چنین کاری را نداده‌ایم.

اسماعیلی ادامه داد: در مواقعی مانند راهپیمایی روز قدس نیز پدافند هوایی با توان بیشتری فعالیت داشته و ممکن است اخطاری به هواپیماها بدهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همچنین با اشاره به نقش قرارگاه در تأمین امنیت اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: در بحث برگزاری اجلاس سران غیر متعهد فضای بسیار آرامی در تهران داشتیم اما اینگونه نبود که دشمنان چنگ و دندانشان را تیز نکرده بودند و یا قصد جاسوسی و خبرگیری نداشتند.

وی تأکید کرد: همانگونه که در بحث زمین، نیروی انتظامی یک امنیت خیلی خوبی برقرار کرد، در بحث هوا و فضا هم جمهوری اسلامی ایران با استفاده از قرارگاه پدافند هوایی و تحت کنترل و عملیاتی قرار دادن سامانه‌های پدافند هوایی بالغ بر 50 مورد اخطار هوایی داشتیم، اخطار به هواپیماهایی که قصد نزدیک شدن به مرزهای هوایی ما از سمت جنوب، شرق و غرب کشور را داشتند. از این مدل اخطارهای هوایی در همهشرایط داریم.

اخطار به هواپیماهای متجاوز با موشک و هواپیماهای اسکرمبل

اسماعیلی تصریح کرد: این حق مسلم هر کشوری است که اگر هواپیمایی بدون مجوز به مرزهای هوایی‌اش نزدیک شود به آن اخطار دهد و این اخطار بدون پشتوانه هم نیست. اخطار با اقدام تاکتیکی متعاقب آن است. آنها وقتی مشاهده می‌کنند که اخطار هوایی داده می‌شود و بعد 3، 4 سامانه موشکی ما روشن می‌شود و بعد هواپیماهای اسکرمبل نیروی هوایی ما به پرواز در می‌آیند، حساب کار دستشان می‌آید.

به دام انداختن RQ170 طی 5 مرحله

وی همچنین با اشاره به گرفتار شدن پهپاد جاسوسی آمریکا که از مرزهای شرقی جمهوری اسلامی قصد وارد شدن به کشورمان داشت، گفت: هواپیمای RQ170 یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌هاي تکنولوژی کشور آمریکا است که همه حیثیت‌شان را روی آن گذاشته بودند. حال چگونه این هواپیما گرفتار شد؟ هواپیمایی که سطح لبه تکنولوژی یک کشور صاحب تکنولوژی است و از چندین طریق هدایت و کنترل می‌شود هم از طریق ماهواره هم از طریق ایستگاه زمینی و هم از طریق هدایت از خود کنترل، چطور می شود این 3 هدایت به هم می‌ریزد؟ این هواپیما حتی قابلیت خود انفجاری داشته، چطور می‌شود این مرحله هم اتفاق نمی‌افتد و در مرحله پنجم به سلامت روی زمین می‌نشیند. این یکی از ابتکارات و قدرت‌های جمهوری اسلامی ایران است.(جام جم آنلاين)

هلن ناز بازدید : 50 نظرات (0)

 

شوهرشناسي سنتي ومدرن - طنز بسيار جالب!

این مقاله فقط جنبه سرگرمی دارد.

شوهرشناسی سنتی

اگر آقایتان اجازه می دهد که بیرون از منزل هم کار کنید،از اینکه شما را قابل دانسته تا هم در منزل و هم بیرون از منزل کار کنید، از او تشکر کنید.

اگر آقایتان به کوچکترین حقوق زنان بی توجه است، حقتان است

اگر تحویلتان هم بگیرد شما به او می گوئید زن ذلیل.

اگر آقایتان شلوارش چند تا شد و به تبع آن چند تا زن دیگر هم گرفت، خوشحال باشید که می تواند یک تنه از پس چند زن بر بیاید!!!

مگر اوایل ازدواج همین مردانگی را دوست نداشتید؟!

اگر آقایتان برای شما هدیه نمی خرد، رویتان را زیاد نکنید!

او خودش برای شما بزرگترین هدیه است! و یا لااقل بزرگترین هدیه که شما را همیشه تحمل می کند!

 

زی زی لوژی (شوهرشناسی مدرن)
اگر شوهرتان شبها دیر به منزل می آید، درب را به رویش باز نکنید.

مبلغ مهریه را هم به او یادآوری کنید تا کامروا شوید!

آگر شوهرتان از شما انتظار پذیرائی دارد، یک هفته او را ترک کنید.از هفته آینده خودش هر شب برایتان کاپوچینو درست خواهد کرد.

اگر شوهرتان موافق نیست که شماهر جایی می خواهید بروید،مگر شما منتظر اجازه او بودید؟! خوب بروید. تازه بعد هم غر بزنید که از این زندگی خسته شدین.

اگر شوهرتان به شما پول نمی دهد، شما هم به او روندین! دو سه روز کم محلی هم بی اثر نیست.

اگر شوهرتان موافق کار کردن شما در بیرون از منزل نیست، خانه را به گند بکشید بی حوصلگی به را بیندازید افسرده باشید تا شما را به کار بیرون از منزل تشویق کند!

اگر شوهرتان موافق کار کردن شما در بیرون از منزل هست،از زیر کار کردن در برید وانمود کنید که دوست ندارید نحوه جارو کردن و ظرف شستن و... را به او آموزش دهید! هرچند آقایون همه بلد هستن.

اگر شوهر شما فمینیست نیست، زن ذلیل که هست.

اگر شوهرتان به مسائل شما بی اعتناست شما بی اعتنا تر باش. ازصبح تا امدن او با دوستان گپ بزنید تا چشمتون به او افتاد قیافه بگیزرید که ناراحت هستید.

اگر شوهرتان هوس تجدید فراش کرد، بدانید که بیچاره حق دارههههههههههههههههه

 

نتیجه گیری اخلاقی:
زنان سنتی هر چه سرشان بیاید حقشان است!
لیاقت شوهر مهربان و به قول خودشان زی زی را ندارند.


زنان مدرن لیاقت هیچ چیز را ندارند. چون از زی زی بودن شوهرانشان سوء استفاده می کنند!


هر چه به سر مردا میاد از زی زی بودنشونه.

هلن ناز بازدید : 80 نظرات (0)

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ قبرستانی خاموش و مرموز در جنوب شرقی ترین نقطه ایران، استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، روستای تیس. روستایی باستانی با قدمتی حداقل 2300 ساله که در آن اعتقادات و باورهای مردم بلوچ با راز آمیزی و سکوت ژرفناک طبیعت آن و آثار باستانی بر جای مانده پیوند خورده است و گورستان جن که بلوچ ها به آن " جن سنط " می گویند یکی از این رازهاست. قبرها در کنار هم بر روی سطحی صخره ای حفر شده اند. حفر این گورها بر سطح سنگی حیرت و پرسش بازدیدکنندگان را بر می انگیزد . چه کسانی این گورهارا حفر کرده اند؟ چرا سطح سنگی را برای حفر انتخاب کرده اند؟ این گورها با چه وسیله ای حفر شده است؟ در پاسخ به این پرسش ها مانند این گورستان جز سکوت و خاموشی چیزی نمی شنویم. شاید به دلیل حفظ مردگان و در گذشتگان از گزند جانوران و خورندگان زیر زمینی اجساد، رنج کندن سنگ را بر خود هموار می کردند و گورها را اینچنین می ساختند. شاید برای احترام به مردگان بوده و شاید هم باور مردم محلی درست باشد که " این گورها متعلق به جن هاست. آنها مردگان خود را در حصار این سنگ ها دفن کرده اند، شب که می رسد، جنها بر سر گور از دست رفتگان خود حاضر می شوند و به مویه و مرثیه سرایی مشغول می گردند. هر کس که شبانگاه گذرش بر این گورستان بیفتد، مورد نفرین جن ها قرار می گیرد و با عذابی سخت بعد از چند روز می میرد."

بشر امروزی با وسایل ابتدایی به دشواری توانایی حفر این گورها را بر روی سطح سخت سنگی دارد. شاید به همین دلیل است که مردم محلی حفر این گورها را به نیرویی مافوق بشر نسبت می دهند.این گورستان بر تپه ای کم ارتفاع مشرف بر روستای تیس و در پای کوه پیل بند قرار گرفته است. در کنار این گورستان که به قبرستان شماره یک تیس مشهور است، قبرستان امروزی مردم روستا قرار دارد. اما گورهای این گورستان بر سطح خاکی نرم حفر می شوند. مردم روستا اگرچه درگذشتگان خود را در این گورستان به خاک می سپارند اما مراقبند که شب گذرشان به گورستان جن ها نیفتد!

 برای دیدن بقیه عکس های لطفا به ادامه مطلب برید
هلن ناز بازدید : 73 نظرات (0)
هلن ناز بازدید : 61 نظرات (0)

سرقت اعضای بدن یک گاو در آرژانتین

 

منبع: 

 Diario El Liberal, Diario Panorama and Vision Ovni

تاریخ کشف: 8 April 2013

یک گله دار از Paraje San Miguel واقع در درون بخش Quebrachos این گاو قطع عضو شده را پیدا کرد.

اطلاعات فنی:

مکان: Paraje San Miguel, بخش درونی Quebrachos

موقعیت: 2 کیلومتری  خانه مزرعه دار

تولید کننده دام: Aldo Pineda

تعداد حیوانات قطع عضو شده: 1

تاریخ گزارش: 8 April 2013

نوع قطع عضو و برش: «ماهایی که در این کشور زندگی میکنیم و یک حیوان را ذبح کرده ایم به این قضیه آگاهیم..

هلن ناز بازدید : 84 نظرات (0)

 

محققان با گذشت بیش از یک دهه هنوز نتوانسته اند به ماهیت واقعی اسکلت عجیب 15 سانتی‌متری با ظاهری شبیه موجودات فضایی پی ببرند.

 

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این اسکلت عجیب که ترکیبی از آدم کوچولو و موجودات فضایی به نظر می رسد، یک دهه قبل در صحرای آتاکامای شیلی کشف شد، اما علم پزشکی و ژنتیک هنوز قادر به رمزگشایی از ماهیت واقعی این موجود نیست.

 

با وجود شایعاتی در خصوص فرازمینی بودن این اسکلت، محققان از ماهیت زمینی آن خبر می دهند؛ البته ناهنجاری های متعددی از جمله اسکلت شبه موجودات فضایی و وجود 10 دنده (برخلاف انسان که دارای 12 دنده است) در بدن این موجود عجیب دیده می شود.


http://media.isna.ir/content/170-4.JPG/6

آنالیز آدم کوچولو

 

محققان مدرسه پزشکی دانشگاه استنفورد به سرپرستی پروفسور «گری نولان» با استفاده از روش عکسبرداری با وضوح تصویری بسیار بالا، اشعه ایکس، سی تی اسکن و تعیین توالی DNA احتمال مواجه بودن با یک اختلال نادر ژنتیکی را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

بررسی ژنتیکی نشان می دهد که این اسکلت عجیب به انسان تعلق دارد، اما 9 درصد ژن های آن با مرجع ژن انسانی مطابقت ندارد.

 

این موجود با وجود قد 15 سانتیمتری، در زمان مرگ بین شش تا هشت سال سن داشته و مادرش احتمالا بومی مناطق آمریکای جنوبی است.

 

محققان در خصوص عمر استخوان ها چندان مطمئن نیستند، اما احتمال می دهند که این موجود چند دهه قبل مرده است؛ همچنین هیچگونه جهش ژنتیکی مرتبط با اشکال مختلف کوتولگی در این اسکلت عجیب مشاهده نشده است.

 

هلن ناز بازدید : 91 نظرات (0)

 

ربوده شدن بسكتباليست آمريكایی توسط فرازمينيان

نيكز بارون ديويس عضو باشگاه بسكتبال نيويورك اين چنين مي گويد كه در حقيقت  توسط بيگانگان ربوده شده بود.
در يك گفتگو با ايستگاه راديو محلي ، ديويس مي گويد كه در حال رانندگي با ماشين شخصي خود  از لاس وگاس به سمت لوس آنجلس بوده و اين زماني بوده كه وي توسط فرا زمينيان ربوده مي شود.  مطابق به بيانات اين بسكتباليست موجوداتي كه او را ربوده بودن در اين ميان نيز يك سري آزمايشاتي را بر روي او انجام داده بودند.


«نيمي از مردم – نيمي از جهنم!. آنها دستان مرا به هم گره زدند و خواهان قرار دادن جسمي را در بيني من بودند و در چشمانم نگاه مي كردند. آخرين چيزي كه من توانستم آنرا با چشمان خود ببينم نوري بسيار درخشان بود.  مي دانم كه اين نور ها به اندازه پرتوهاي چراغ يك كاميون در حال رفتن با سرعت زياد يكي بود.» گفته هاي بازيكن بسكتباليست.

اكنون كه بارون ديويس به ياد نمي آورد چه زماني و چگونه به زمين بازگشته است . ولي او فقط مي داند كه ساعت 4 صبح در ماشين خود بيدار مي شود به گونه اي كه ماشين در حال حركت در جاده اي به سمت لوس آندس بود. او صراحتاً و با اطمينان مي گويد كه بيگانگان هيچ اطلاعاتي را به او نداده اند.

هلن ناز بازدید : 54 نظرات (0)

اس ام اس سیزده بدر 93

استـاری وی : امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی، قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان، سکه اش برکت عمرتان،سبزیش طراوت و شادابی دلتان، ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد . سیزده بدر پیشاپیش مبارک .

 

سیزدتون بدر،
دشمناتون دربدر،
رفقاتون گل به سر،
خوشیهاتون صد برابر.

 

بقیه ادامه مطلب

هلن ناز بازدید : 246 نظرات (0)

دانلود سریال پایتخت 3 با لینک مستقیم و کیفیت بالا پخش شده از شبکه 1 ویژه عید نوروز

قسمت 11 اضافه شد

دانلود سریال پایتخت 3

دانلود پایتخت 3 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : طنز

سال انتشار : 1393

مدت زمان : 45 دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 270 Mb

کارگردان : سیروس مقدم

بازیگران : محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل، علیرضا خمسه، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و…

خلاصه داستان : داستان پایتخت 3 در شب عروسی ارسطو، حادثه ای روی می دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.

در اولین قسمت این سریال می‌بینیم که مراسم عقد کنان ارسطو برقرار است اما به ناگاه اتفاقی باعث برهم خوردن عروسی و پریشان شدن نقی می‌شود. در پایتخت 3 شاهد سفر این خانواده از شمال به ترکیه هستیم.

 

دانلود ادامه مطلب

تعداد صفحات : 71

درباره ما
Profile Pic
(به نام یزدان پاک) خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟